De Stichting

Bij Stichting Senioren Ondersteuning Oosterhout weten we dat een beetje steun soms het enige is wat nodig is om de wereld te veranderen. Sinds onze oprichting, zijn we vastbesloten om een impact te maken voor de kwetsbare ouderen van Oosterhout. De kern van onze inspanningen is om de mensen die geen beroep kunnen doen op de WMO of WLZ toch een steuntje in de rug te geven middels projecten die leiden tot minder eenzaamheid en een beter netwerk. Een actieve netwerkversterking van hen die niet voor alles een beroep kunnen doen op hun familie of mantelzorger.

Onconventionele ideeën te bedenken en de passie van onze vrijwilligers te vertalen naar het aanbod aan activiteiten waarin we betrokken zijn. Door onze inspanningen en de support van onze sponsoren hopen we het samengevoel in de Oosterhoutse samenleving weer een impuls te geven. Samen lossen we het op!

Wie zijn wij

Voorzitter                              : A.A.W. Lambrechts (René)

Secretaris                               : B.H.L. Oomen (Bregje)

Penningmeester                     : R.J.M.M. Derks (Rogier)

Bestuurslid PR                        : E. van Rooij (Emile)

Secretariële ondersteuning   : D.H.T. Oomen (Desiree)

KvK 77691741

RSIN 861100414

BANK NL27RABO0354635352

Postadres: Scarletstraat 11

4814 NG Breda

Secretariaat: 06-38948221

E-mail: info@stichtingsoo.nl

Website: www.stichtingsoo.nl

Doe net of wat je doet het verschil maakt. Dat doet het!